Höga berg och djupa dalar

Måndagen den 23 augusti packades bilen full med allt vi kunde tänkas behöva under året - eller snarare de första veckorna. Allt fick plats, men bilen blev lite tung i gumpen...

                          Flyttdags! Hela bilen full med grejer. Allt fick plats, men bilen blev lite tung i gumpen...
                                       
                                    
                                                        Dalarna i sikte!

Efter cirka tre timmar, när vi nått Knippbobergets fot och den långa backen upp till skolan, steg nervositeten. Så här såg det ut när vi kom fram:

                  


Kommentarer
Postat av: Elli

Hej tjejer! jag tror att jag blir först med att lämna en kommentar på er fina blogg! :-) Vad mysiga ni ser ut med era stickade tröjor och vackra sjalar där uppe i Dalaskogarna ... Hög mysfaktor på det mesta ni gör där uppe tycker jag det verkar som!!! Kramar

2010-09-09 @ 19:01:01
Postat av: Térèse

Hej sis! Ja, mysfaktorn är verkligen skyhög här! Vi njuter för fulla drag! Roligt att du tyckte om bilderna, och att du kommenterade! Puss puss

2010-09-09 @ 20:05:31
Postat av: Elli

Hi hi. Ja, jag förstår verkligen det - att ni njuter alltså!!! Puss puss

2010-09-09 @ 22:51:50
Postat av: Mamma G

Ni får gärna färga hela världen för mig.. alla nyanser är bra utom de gråa..roligt att få följa med bort i skogen fjärran från stadens damm och stök...hoppas ni sjunger en del oxå, tex Dan Andersson. Nästa gång får du ta med guran tycker jag Terese... kram o puss

2010-09-27 @ 16:49:31
Postat av: Térèse

Ja, jag färgar gärna hela världen för dig, mamma! Roligt att kunna delge er det bästa från vår tillvaro här, medan vi upplever det! Dan Andersson sjöng vi senast i lördags, framför brasan i elevhemmet. En av smideskillarna är jätteduktig på att sjunga och spela gitarr, så fler sångkvällar blir det. Så ja, gitarren vore kanske inte fel.. Bra tillfälle att lära mig mer! PUSSAR

2010-09-28 @ 01:07:44
Postat av: Hanna

Världens största Dalahäst i min hemstad!! Åh va jag saknar er tjejor!!

2010-10-12 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0